08:53 | سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چشم انداز

تغییر تاکتیک فروشندگان در بازار مسکن
وضعیت بازار مسکن در تابستان مشابه ماه های گذشته بود . هم خریداران و هم فروشندگان منتظر چشم انداز روشن تری از آینده این بازار هستند تا تصمیم قطعی برای خرید یا فروش بگیرند .
رقابت دوبی و هرات در بازار ارز ایران/پیش بینی قیمت دلار
قیمت دلار در بازار ارز تهران با 4 عامل کاهش روبرو است اما در کنار این 4 عامل نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازار ارز هرات نیز اثر تعیین کننده ای در معاملات امروز دارد.
ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
شناسایی سود خالص ۴۶۳ میلیارد تومانی "مدیریت"
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سودآوری شرکت رشد چشمگیری داشته و ۶۶۰ میلیارد تومان سود خالص را در سال ۹۹ به ارمغان آورده و در ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ نیز سود خالص شرکت ۴۶۳ میلیارد تومان شناسایی شده است.
در انتظار مس ۱۲۰۰۰ دلاری باشیم!
بر اساس این پیش بینی‌ها، میزان تولید مس در سال 2021 از 25 میلیون تن فراتر خواهد رفت و در همین محدوده نیز، تقاضا شکل خواهد گرفت.
ارائه گزارش عملکرد و پیش بینی سود و زیان سناریو محور
شرکت‌های دو صنعت محصولات شیمیایی و پالایشگاهی علاوه بر ارائه پیش‌بینی عملکرد مکلف به ارائه پیش‌بینی سود و زیان سناریو محور شدند.
پیاده سازی متنوع ترین ابزارهای تامین مالی در صنعت برق
کارنامه بورس انرژی در تامین مالی صنعت برق شامل معامله بیش از یک میلیون و چهارصد هزار ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵,۶۹۵ میلیارد ریال، ۲۳ ۳۵۰ میلیارد ریال از طریق انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برق و ۱۰۰۰ میلیارد ریالی از طریق پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پروژه است.
راهکارها و راهبردهای بورس انرژی در توسعه صنعت برق
وبینار تخصصی «بررسی چشم‌انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، با نگاهی به ظرفیت های بازار سرمایه» با همت بورس انرژی ایران و مرکز مالی ایران، برگزار شد.
وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدیدها
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصتها و تهدیدها، یکشنبه ۱۰ امرداد ماه برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
«شستا» لیدر می‌ماند؟!
شستا به سبب در اختیار داشتن منابع قابل توجه می‌تواند سهم بزرگی در بازار سرمایه ایفا کند و در روزهای بحرانی به کمک سهامداران بیاید.
پیش بینی 16 کارشناس از قیمت طلا
در نظرسنجی این هفته کیتکو، کارشناسان پیش بینی کردند طلا همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
فصلی جدید در بین المللی شدن بازار سرمایه ایران
جانشین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین الملل در وبینار «ملاقات بازار» فدراسیون بورس های اروپایی-آسیایی (FEAS) بر بین المللی شدن بازار سرمایه ایران و تسهیل در دسترسی سرمایه گذاران خارجی به این بازار تاکید کرد.
۸۰ درصد فولاد ایران از طریق کوره های الکتریکی تولید می شود
اکثر پیش بینی ها بر این مبنا است که دوره پسا کرونا عرضه و تقاضا در فولاد افزایش می یابد اما طبق بررسی ها، روند رکود و کاهش قیمت ها برای این صنعت دور از انتظار نیست اما نکته اساسی آن است که با وجود دو روش کوره بلند و الکتریکی برای تولید فولاد، کشور ما از جمله کشورهایی است که به دلیل دریافت گاز و برق ارزان به سراغ کوره های الکتریکی رفته و ۸۰ درصد فولاد را از طریق کوره های الکتریکی تولید می کند.
بزودی بورسی می‌شویم/ از شرکت‌های موفق بین المللی الگو گرفتیم
بهراد منتظری گفت: عرضه آهن آنلاین در بورس، از جمله برنامه های چشم اندازی این شرکت است.